vrijdag 8 augustus 2014

Een paar dagen rustig gedaan.

Wel druk geweest met het uitzoeken hoe het foto-bewerkingspakket GIMP, in elkaar steekt. Lijkt erg veel photoshop van adobe. GIMP is free software werkt snel en is makkelijk te leren door te doen.
Met YouTube een fotopresentatie maken gaat op zich wel goed. De URL opnemen in de blog is ook kinderlijk eenvoudig. Maar de Editor van YouTube is echt houtjetouwtje, heel slecht. En dan die "banners" met hinderlijke reclame rechts en onder het scherm, die je alleen maar tegen betaling weg kan krijgen.
Helaas heb ik nog geen alternatief ontdekt om YouTube te omzeilen. Dus wie een goed alternatief heeft, meldt dit dan aan mij, AUB. Bedankt !!!

Kortom, ik kan nu wel in onze blog nu alle fotoseries opnemen. Mooi werkje voor de winteravonden.

Het weer hier in NLimburg is erg wisselvallig, met af en toe regen maar ook de zon. De temperatuur is goed. We zitten toch wel regelmatig in de tuin. Alleen vanmiddag was het bar en boos.

We wachten op stabieler weer om nog eens een mooie dagtocht met de fiets te maken.


Ik heb een fotoserie gemaakt:  een vanallesennogwat-show
Veel plezier met kijken.



1 opmerking:

  1. Hoi Josita en Paul,

    De link werkt. De You Tube diavoorstelling is goed gelukt.
    Zodra die winteravond gepasseerd is waarop Paul precies ontdekt hoe het werkt, moet hij maar eens wat "blog onderricht " geven.
    Zelf snap ik bijvoorbeeld ook niet hoe het nou zit met dat toevoegen van vrienden etc. op google+(plus). Je merkt dat er ook voor mij nog veel te ontdekken valt.
    Goed weekeinde xx,
    J & A

    BeantwoordenVerwijderen